Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over de poetsbeurten, een technische vraag of wil u meer weten over administratie of klachten? Lees hier de FAQ.

Over de poetsbeurt

Technische vragen

Administratieve vragen

U betaalt achteraf bij voorkeur met een pin transactie. Bedrijven kunnen ook een factuur aanvragen. Contact betalen is ook mogelijk maar onze autopoetsers hebben nooit wisselgeld bij zich.

U betaalt altijd achteraf. Zo betaalt u nooit te veel en ziet u het werkelijke resultaat. Voor elke poetsbeurt worden de werkzaamheden en de kosten duidelijk en vooraf met u besproken.

Uiteraard. Vraag dit aan de autopoetser als hij bij u ter plaatse is. Dan volgt er binnen 2 werkdagen na de uitvoering van de poetsbeurt een factuur.

Standaard worden de gegevens van de aangevraagde poetsbeurt als facturatiegegevens gebruikt. Indien dit anders moet zijn, geef dat dan s.v.p. aan in het formulier.

Dit is helaas alleen mogelijk als u een bedrijf bent. Ook dient u een minimaal 3 jaar actieve KVK inschrijving te hebben. Vraag dit vooraf altijd even bij ons aan.

Stel ons uw administratieve vraag gerust. Neem hiervoor gerust contact met ons op.

Bij klachten

Dat vinden wij erg vervelend om te horen. Vaak heeft het één van onderstaande oorzaken.

Te weinig tijd geboekt?

Vooraf willen wij u wijzen op de maximale lengte van de poetsbeurt waarvoor u geboekt heeft. Het kan zijn dat de autopoetser een sterk vervuilde auto aantrof en daardoor een keuze moest maken. De keuze waaraan hij zijn tijd ging besteden. Dan kan het zijn dat hij zo hard mogelijk heeft gewerkt om de auto schoon te maken binnen de gereserveerde tijd. Als het goed is is dit met u (vooraf) overlegd.

Oplossing: wij raden u aan de volgende keer extra tijd bij te boeken. U heeft van ons een flyer gekregen met een kortingscode. Gebruik die bij het aanmaken van een nieuwe poetsbeurt.

Als er tijd genoeg was

Als de autopoetser ruim op tijd klaar was en u treft na afloop alsnog vuil aan, bieden wij daar onze excuses voor aan. Neem gerust contact met ons op om uw klacht te bespreken. Wij staan altijd open voor een passende oplossing.

Oei. Erg vervelend. Wij gaan dit samen met u regelen. U kunt er van uit gaan dat schade ook door onze verzekering gedekt wordt, dus maakt u zich daarover niet druk.

Wat we wel even moeten uitsluiten is of de schade vóór de poetsbeurt is ontstaan, tijdens óf daarna. Daarom maakt onze autopoetser ook altijd vooraf en achteraf foto’s van de auto.

Als inderdaad blijkt dat de schade door ons is ontstaan schakelen wij onze verzekering in. Neem bij schade zo snel mogelijk contact met ons op.

Erg vervelend. Zeker omdat wij ook weten dat u verdere afspraken kunt hebben.

De autopoetser heeft een schema waaraan hij zich zo goed als mogelijk is probeert te houden. Echter kan het voorkomen dat hij in de file staat. Of dat een vorige afspraak uitloopt bijvoorbeeld.

Weet dat wij altijd ons best doen om op tijd te komen. Excuses voor dit voorkomen.

Meldt ons s.v.p. zo snel en volledig mogelijk uw klacht. Dat nemen wij zo snel en volledig mogelijk op.