Klacht melden

Niet helemaal tevreden met de geleverde poetsbeurt of communicatie? Laat het ons gerust weten via deze minst bezochte pagina van onze website. We proberen uw klacht zo netjes mogelijk te behandelen.

Puntjes op de i

Onze autopoetsers zijn échte autoliefhebbers. Met passie en precisie poetsen.

Geen risico

U betaalt pas achteraf aan de autopoetser. Wanneer u helemaal tevreden bent.

Geen wachttijd

Geen uren wachten bij een poetslocatie. Wij poetsen uw auto of wagenpark aan huis.

Snel geregeld

Met +15 autopoetsers zijn wij in staat u zo snel mogelijk te helpen. Vaak dezelfde dag nog.

  • 16 gepassioneerde poetsers
  • Achteraf betalen
  • Een 9,4 van +180 reviews

Laat ons uw klacht weten

Spijtig om te zien dat u ons klachtenformulier bezoekt. Gekukkig is dit de minst bezochte pagina van onze website. In onderstaand formulier kunt u uw klacht kwijt. Uiteraard proberen wij uw klacht zo snel mogelijk en correct te behandelen.

Wist u dat hieronder u antwoorden kunt vinden op de meest voorkomende klachten? Misschien kunt u deze even lezen en staat een reactie van ons op uw klacht hier al bij.

Zo niet? Vul dan het formulier in welke u onder de meest voorkomende klachten kunt vinden.

Let op: Klachten geuit via reviewwebsites of Google Reviews pakken wij helaas niet op.

Ah, vervelend. Vraag aan u: heeft de autopoetser wel alle door u gereserveerde poetstijd gebruikt? Want wij besteden altijd maximaal de gereserveerde poetstijd aan uw auto. Soms vragen we u om extra tijd om puntjes op de i te zetten of om zaken aan te pakken die we anders niet kunnen realiseren. Maar aangezien onze planning vaak vrij strak is kan dat niet altijd.

Als we inderdaad de gereserveerde tijd verbruikt hebben kunt u een vervolgafspraak maken om de niet schone delen te laten poetsen. U krijgt dan van ons een korting op de 2e poetsbeurt. Vraag ons gerust om deze korting.

Is de autopoetser eerder weggegaan als dat er aan poetstijd gereserveerd was? Laat ons dan s.v.p. weten hoe laat de autopoetser ter plaatse was en hoe laat hij weer wegging. Dan checken we dat uiteraard en komen wij hier bij u op terug.

Aha.. technisch is dat eigenlijk niet mogelijk. Wij voeren altijd het pakket uit dat u gereserveerd heeft. Tenzij natuurlijk met u ter plaatse anders is afgesproken.

Maar mocht dit toch het geval zijn, vul ons klachtenformulier in en wij nemen contact met u op.

Excuses voor het ongemak.

Helaas laat een mobiele autopoetsservice zich niet altijd tot de minuut, of soms zelf half uur plannen. We kunnen tegen onverwachte zaken zoals: files, slecht weer, problemen met machines, stroomproblemen of bijvoorbeeld navigatieproblemen oplopen. Hierdoor kan een poetsbeurt soms later dan gepland worden uitgevoerd.

In de bevestingings-e-mail vragen wij u om rekening re houden met 1 uur eerder of 1 uur later dan gepland. Mocht dit toch langer zijn, nogmaals onze excuses.

Helaas kunnen wij, zonder dat per e-mail bevestigd is, niet uitgaan op telefonisch of mondelinge afspraken. Wij vragen u altijd om dit op de e-mail of in de reservering te zetten. Puur om een welles-nietes verhaal te voorkomen. Wij communiceren dit ook in onze bevestigings-e-mail.

Als dit zo is hebben wij u (mits juist gecommuniceerd) aangeboden om in ieder geval uw gereserveerde pakket uit te voeren. Als u dit geweigerd heeft hebben wij u gevraagd om €50,- annuleringsvergoeding te betalen. Wij hebben namelijk te maken gehad met voorijkosten, een gat in de agenda en aanrijdtijd. Hiervoor vragen we een kleine vergoeding van €50,-. Deze vergoeding weegt niet op tegen het missen van een afspraak (deels lege agenda), de brandstofkosten én de reistijd.

Wij denken dat wij hiermee een vergoeding vragen welke netjes is en conform de algemene voorwaarden en leveringsvoorwaarden welke door een advocatenbureau zijn gecheckt.

Wij hopen op uw begrip.

Ai.. erg vervelend. Excuses dat dit gebeurt is.

Wilt u uw klachtenformulier voorzien van foto’s en de klacht melden? Dan gaan we dit zo goed mogelijk oplossen. Eventueel door onze verzekering in te schakelen.

Ai.. erg vervelend. Excuses dat dit gebeurt is.

Wilt u uw klachtenformulier invullen en vermelden wat er kwijt is. Waarschijnlijk hebben we dat per ongeluk op een andere plek gelegd of tijdelijk in onze bus gelegd en vergeten dit terug te leggen. Wij gaan dit zo goed mogelijk oplossen. Eventueel door onze verzekering in te schakelen als uw bezit aantoonbaar verdwenen is tijdens de poetsbeurt en wij deze niet in bezit hebben.

Klachtenformulier

Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in. Wij komen hier dan zo snel mogelijk bij u op terug.

Let op: Klachten geuit via reviewwebsites of Google Reviews pakken wij helaas niet op.

Ik heb een klacht over
Sleep bestanden hierheen of
Toegestane bestandstypen: jpg, xml, png, pdf, Max. bestandsgrootte: 64 MB, Max. aantal bestanden: 10.
    Hallo, mijn naam is Marco.
    Ik ga uw klacht proberen op te lossen!

    Klanten over ons

    Klanten over ons

    Trots dat wij voor o.a.
    deze bedrijven mogen werken

    Nieuws en blogs

    Nieuw: Keramische coatings

    Sinds vandaag biedt Autopoets Nederland ook keramische coatings aan.

    Auto’s Van Mossel MG poetsen op Circuit Zandvoort

    Met vier man de laatste hand aan de showroommodellen. Zorgen dat de auto’s er weer spik en span bij staan. Daar zijn wij goed in.

    Hoe krijg ik hars van mijn auto?

    Helaas is hars hardnekkig en niet zo snel te verwijderen. Maar hoe dan wel?!

    Kras op uw auto verwijderen

    Heeft u een kras op uw auto? Dat is altijd even schrikken. Lees hier wat u eventueel zelf kunt doen óf ons kunt laten doen.

    Schimmel in de auto?

    Last van schimmel in de auto? U bent niet de enige! Deze tijd van het jaar is bijna 50% van onze poetsbeurten een schimmelpakket.

    Nieuw: Keramische coatings

    Sinds vandaag biedt Autopoets Nederland ook keramische coatings aan.

    Auto’s Van Mossel MG poetsen op Circuit Zandvoort

    Met vier man de laatste hand aan de showroommodellen. Zorgen dat de auto’s er weer spik en span bij staan. Daar zijn wij goed in.
    Wintersale!! Ontvang met kortingscode WINTERSALE10 10% korting! (Op pakketten vanaf €120,-)
    This is default text for notification bar