Klacht melden

Niet helemaal tevreden met de geleverde poetsbeurt of communicatie? Laat het ons gerust weten via deze minst bezochte pagina van onze website. We proberen uw klacht zo netjes mogelijk te behandelen.

Puntjes op de i

Onze autopoetsers zijn échte autoliefhebbers. Met passie en precisie poetsen.

Geen risico

U betaalt pas achteraf. Wanneer u helemaal tevreden bent. Geen risico dus.

Geen wachttijd

Geen uren wachten bij een poetslocatie. Wij poetsen uw auto of wagenpark aan huis.

Beste prijs/kwaliteit

Wij gaan voor kwaliteit. Dat zult u merken. Tegen de best mogelijke prijs.

Puntjes op de i

Onze autopoetsers zijn échte autoliefhebbers. Met passie en precisie poetsen.

Geen risico

U betaalt pas achteraf. Wanneer u helemaal tevreden bent. Geen risico dus.

Geen wachttijd

Geen uren wachten bij een poetslocatie. Wij poetsen uw auto of wagenpark aan huis.

Beste prijs/kwaliteit

Wij gaan voor kwaliteit. Dat zult u merken. Tegen de best mogelijke prijs.

Laat ons uw klacht weten

Spijtig om te zien dat u ons klachtenformulier bezoekt. Gekukkig is dit de minst bezochte pagina van onze website. In onderstaand formulier kunt u uw klacht kwijt. Uiteraard proberen wij uw klacht zo snel mogelijk en correct te behandelen.

Wist u dat hieronder u antwoorden kunt vinden op de meest voorkomende klachten? Misschien kunt u deze even lezen en staat een reactie van ons op uw klacht hier al bij.

Zo niet? Vul dan het formulier in welke u onder de meest voorkomende klachten kunt vinden.

Ah, vervelend. Vraag aan u: heeft de autopoetser wel alle door u gereserveerde poetstijd gebruikt? Want wij besteden altijd maximaal de gereserveerde poetstijd aan uw auto. Soms vragen we u om extra tijd om puntjes op de i te zetten of om zaken aan te pakken die we anders niet kunnen realiseren. Maar aangezien onze planning vaak vrij strak is kan dat niet altijd.

Als we inderdaad de gereserveerde tijd verbruikt hebben kunt u een vervolgafspraak maken om de niet schone delen te laten poetsen. U krijgt dan van ons een korting op de 2e poetsbeurt. Vraag ons gerust om deze korting.

Is de autopoetser eerder weggegaan als dat er aan poetstijd gereserveerd was? Laat ons dan s.v.p. weten hoe laat de autopoetser ter plaatse was en hoe laat hij weer wegging. Dan checken we dat uiteraard en komen wij hier bij u op terug.

Aha.. technisch is dat eigenlijk niet mogelijk. Wij voeren altijd het pakket uit dat u gereserveerd heeft. Tenzij natuurlijk met u ter plaatse anders is afgesproken.

Maar mocht dit toch het geval zijn, vul ons klachtenformulier in en wij nemen contact met u op.

Excuses voor het ongemak.

Helaas laat een mobiele autopoetsservice zich niet altijd tot de minuut, of soms zelf half uur plannen. We kunnen tegen onverwachte zaken zoals: files, slecht weer, problemen met machines, stroomproblemen of bijvoorbeeld navigatieproblemen oplopen. Hierdoor kan een poetsbeurt soms later dan gepland worden uitgevoerd.

In de bevestingings-e-mail vragen wij u om rekening re houden met 1 uur eerder of 1 uur later dan gepland. Mocht dit toch langer zijn, nogmaals onze excuses.

Helaas kunnen wij, zonder dat per e-mail bevestigd is, niet uitgaan op telefonisch of mondelinge afspraken. Wij vragen u altijd om dit op de e-mail of in de reservering te zetten. Puur om een welles-nietes verhaal te voorkomen. Wij communiceren dit ook in onze bevestigings-e-mail.

Als dit zo is hebben wij u (mits juist gecommuniceerd) aangeboden om in ieder geval uw gereserveerde pakket uit te voeren. Als u dit geweigerd heeft hebben wij u gevraagd om €50,- annuleringsvergoeding te betalen. Wij hebben namelijk te maken gehad met voorijkosten, een gat in de agenda en aanrijdtijd. Hiervoor vragen we een kleine vergoeding van €50,-. Deze vergoeding weegt niet op tegen het missen van een afspraak (deels lege agenda), de brandstofkosten én de reistijd.

Wij denken dat wij hiermee een vergoeding vragen welke netjes is en conform de algemene voorwaarden en leveringsvoorwaarden welke door een advocatenbureau zijn gecheckt.

Wij hopen op uw begrip.

Ai.. erg vervelend. Excuses dat dit gebeurt is.

Wilt u uw klachtenformulier voorzien van foto’s en de klacht melden? Dan gaan we dit zo goed mogelijk oplossen. Eventueel door onze verzekering in te schakelen.

Ai.. erg vervelend. Excuses dat dit gebeurt is.

Wilt u uw klachtenformulier invullen en vermelden wat er kwijt is. Waarschijnlijk hebben we dat per ongeluk op een andere plek gelegd of tijdelijk in onze bus gelegd en vergeten dit terug te leggen. Wij gaan dit zo goed mogelijk oplossen. Eventueel door onze verzekering in te schakelen als uw bezit aantoonbaar verdwenen is tijdens de poetsbeurt en wij deze niet in bezit hebben.

Klachtenformulier

Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in. Wij komen hier dan zo snel mogelijk bij u op terug.

Ik heb een klacht over
Sleep bestanden hierheen of
Toegestane bestandstypen: jpg, xml, png, pdf, Max. bestandsgrootte: 64 MB, Max. aantal bestanden: 10.
    Hi, mijn naam is Marco.
    Ik ga uw klacht proberen op te lossen!

    Klanten over ons

    Klanten over ons

    Echt vakwerk

    Naast dat de auto van binnen weer spik en span eruit ziet, hebben ze hem ook weer gereanimeerd. Fijne mannen om als collega te hebben. Super vriendelijk voor mij als klant ook.

    Ellen uit Deventer

    Jong, nieuw en innovatief

    Jong en nieuw maar vooral innovatief bedrijf die ook nog eens top werk afleveren. Auto weer z.g.a.n. en heerlijk fris. AANRADER!

    Arjan Keijzer uit Capelle aan den IJssel

    Voor herhaling vatbaar

    8 maart j.l. is onze Hyundai aan de binnenkant helemaal gereinigd. De poetser belde van te voor en was keurig op tijd en werkte heel precies. We hebben nog nooit sinds de aanschaf zo’n schone auto gehad. En voor een hele schappelijke prijs. Voor herhaling vatbaar.

    Anton Bogaarts uit Sprundel

    Wij krijgen een 9,4 uit 10 op basis van 99 Google beoordelingen.
    Op Facebook krijgen we ook een 9,4! Dank daarvoor!

    Trots dat wij voor o.a.
    deze bedrijven mogen werken

    Nieuws en blogs

    Schimmel in de auto?

    Last van schimmel in de auto? U bent niet de enige! Deze tijd van het jaar is bijna 50% van onze poetsbeurten een schimmelpakket.

    Auto’s poetsen voor van Mossel MG in de RAI

    Autopoets Nederland mocht op 3 momenten de MG's oppoetsen zodat ze er het gehele evenement perfect bijstonden.

    Onderzoek: Hoe wij denken over mensen met een vuile auto

    Het handhaven van een schone auto is een kunst op zich en dat heeft wel degelijk gevolgen..

    Mobiele carwash

    Lees hier meer over het verhogen van uw het gemak met onze mobiele carwash.

    Regio Arnhem/Nijmegen toegevoegd aan werkgebied

    Vanaf 1 juli kunt u ons ook vinden in de straal van 30 km rond Arnhem.

    Hoe krijg ik vlekken uit mijn auto bekleding?

    Benieuwd hoe je de vlekken uit de bekleding van een auto kan krijgen?

    Hoe krijg ik het leer van mijn auto weer als nieuw?

    Lees hier hoe je zelf het leer van de auto kan aanpakken.