Hoe nu verder?
De reservering is gedaan. De informatie is bij ons (en ook bij u) in de e-mailbox binnengekomen. Wij pakken het nu verder op.
De poetsbeurt inplannen
Allereest gaan we de poetsbeurt inplannen. We kijken of het door u gewenste poetsmoment inderdaad beschikbaar is en of er een collega uit de regio de poetsbeurt kan verzorgen.
Zo ja!? Dan ontvangt u doorgaans binnen 4 werkuur, maar vaak sneller, een e-mailbevestiging van de poetsbeurt. Let op; deze e-mail kan ook in de spambox belanden.
Zo nee!? Dan ontvangt u in uw e-mail box een e-mail met daarin een aantal andere mogelijke poetsmomenten. Reageer gerust per e-mail op die voorsteldata wat u het beste uitkomt.
De dag van de poetsbeurt
Als de poetsbeurt eenmaal is ingepland dan weet u, wijzelf én de autopoetser die naar u toekomt van het moment en de poetsbeurt af. Voordat de autopoetser naar u toe komt rijden belt hij (doorgaans) even dat hij er aan komt. Dit is niet altijd het geval, soms besluit hij om direct te gaan rijden.
Hou altijd rekening met ongeveer een uur eerder en een uur later dan opgegeven. Dat heeft te maken met de eventuele files, uitgelopen opdrachten ect.
De poetsbeurt zelf
De autopoetser belt aan en stelt zich voor. Hij vraagt om een stroompuntje en vraagt om samen met hem het voertuig te bekijken. Geef op dat moment gerust door wat belangrijk is en waar extra aandacht naar toe zou moeten.
De poetsbeurt vind daarna plaats.
Na de poetsbeurt
Als de autopoetser zijn werkzaamheden heeft afgerond, vraagt hij om deze te controleren en via een handtekening goed te keuren. Hij vraagt vervolgens hoe u wilt betalen en regelt de betaling.
Direct daarna ontvangt u een nazorg e-mail en twee dagen later een kortingscode welke bij een eventuele volgende poetsbeurt te gebruiken is.
Vragen of opmerkingen?
Vragen op opmerkingen? Dan zou verwijzen wij graag naar onze veelgestelde vragen. Staat uw vraag daar niet tussen? Neem dan contact met ons op.